Site menu:

Aranžování kvetin

Aranžmá

Jana Šebestíková

Mobil:
606 330 103

Telefon:
518 357 387

Email:
jana.sebastian@centrum.cz

Sestavuji aktuální kalendár ...

TOPlist

optimalizace PageRank.cz


! Knižní novinka 2018 !

Krásná a veselá KAHANA
autorka knihy Jana Šebestíková
šanelovaný príbeh dospelosti
136 stran brožovaná

Prodej na prodejne 388,--Kc/ks
Prodej na dobírku 450,--Kc/ks

Platební podmínky

 

Platební a dodací podmínky pro dodávku květinového daru

*Zahradnické centrum Larix® LUSATIA se sídlem v Lužicích u Hodonína - p. Jana Šebestíková

kytice pro radost, slavnostní, svatební, pro zamilované, pro slečny, pro muže, z růží, gerber, lílií, chryzantém a  smuteční , …

*věnce a věnečky slavnostní, svatební, jarní - velikonoční, podzimní, vánoční, smuteční, …

Objednávky přijímáme osobně, telefonicky, faxem a e-mailem platbu hotově nebo kreditními kartami: VISA, MasterCard, Visa Electron, V PAY, JCB, Diners Club International, Maestro, MasterCard electronic

 

Obchodní podmínky pro Českou republiku


Platební podmínky

Platbu vyžadujeme vždy předem, vyjímky děláme pouze u stálých zákazníků.
Pokud chcete urychlit dodání květin a zboží dle Vaší poptávky je možné zaslat e-mailem nebo faxem zaplacený ústřižek složenky nebo potvrzený příkaz k úhradě, popř. doklad o vložení hotovosti na náš účet. 
Objednávky můžete platit:

  1. Hotově na Zahradnické centrum LARIX® Lusatia – Lužice u Hodonína
  2. Převodem na náš účet KB Hodonín 35440 – 671 / 0100
  3. Složenkou typu C na adresu Vladimír Šebestík,Česká 817/27, 696 18 Lužice
  4. Fakturou - pouze pro naše partnery nebo firmy, se kterými již spolupracujeme
  5. Platebními kartami VISA, MasterCard, VISA Electron, Maestro, V PAY, JCB, Diners Club International, MasterCard electronic - pokud jsou,  ale zařazeny do 3D-Secure systému
  6. Akceptace platebních karet probíhá on-line prostřednictvím platební brány Pay MUZO. Tato brána umožňuje obchodníkům a prodejcům přijímat bankovní karty MasterCard a VISA při on-line transakcích. Mezinárodní asociace zavedly standard nazvaný 3-D Secure pro jedinečnou identifikaci všech stran zapojených do on-line transakce. Toto vytváří úzké spojení mezi vydavatelskou bankou a držitelem karty na jedné straně a obchodníkem a zúčtující bankou na straně druhé. Bezpečnost systému Pay MUZO je posílena používáním digitálního podpisu všech dat přenášených mezi platební bránou a on-line obchodem.

Hlavní výhodou platební brány je výrazné zvýšení bezpečnosti transakcí z hlediska všech zapojených stran - držitele karty, obchodníka, vydavatelské banky a zúčtující banky.
Pokud platba nebyla bankou potvrzena, důvodem mohou být: - nesprávně vyplněné údaje, nedostatek finančních prostředků na Vašem účtě nebo nepovolené internetové transakce.
Objednávky vyřizujeme na okrese Hodonín
Uvedené ceny jsouvčetně dopravy a  zprostředkování.
Cena za doručení od 8 - 20 hodin, kromě nedělí a svátků :

Cena za doručení od 8 - 20 hodin v neděli a svátcích

Dodací podmínky
Garantujeme pouze doručení v časovém rozmezí:

V některých případech jsme schopni zajistit doručení v rozmezí jedné hodiny, ale pouze po předchozí domluvě. Přesnou hodinu doručení jsme schopni zajistit vždy u smutečních obřadů
Objednávku ve stejný den (výjimku tvoří soboty, neděle a státní svátky) je nutné poslat alespoň 5 hodin před požadovaným časem doručení, jinak není čas doručení garantován. V případě zájmu o dřívější doručení doporučujeme telefonickou konzultaci
Objednávku na sobotu  a neděli přijímáme nejpozději v sobotu do 10 hodin
Objednávku na státní svátek přijímáme nejpozději 1 pracovní den předem
Doručování květin do firem - za doručenou kytici považujeme i její přenechání na vrátnici, recepci a podobných místech vždy podpis přebírající osoby. Naše firma nezodpovídá za pozdní dodání způsobené takto přebírající osobou.
Doručování květin na soukromé adresy - v případě nepřítomnosti příjemce si vyhrazujeme právo zanechat kytici u náhradního příjemce - člena rodiny, souseda apod.

Všeobecné podmínky

  1. Na objednávku je třeba vždy uvést správné a pravdivé informace. V případě opakované cesty na uvedenou adresu jsme oprávněni si účtovat znovu dopravu a náklady s tím související
  2. Ke každé objednávce je nutné uvést telefonní kontakt na příjemce a přesnou adresu  
  3. Vyobrazená aranžmá jsou pouze pomůckou pro výběr a mohou se lišit od skutečně dodaných. Vyhrazujeme si právo je nahradit zbožím podobného vzhledu, barvy a stejné nebo vyšší kvality, tak aby bylo dosaženo co největší podobnosti a velikosti
  4. Každou přijatou objednávku potvrzujeme  na Vámi zadanou e-mailovou adresu
  5. S odesláním objednávky objednavatel prohlašuje, že si řádně vše pročetl a souhlasí s veškerými obchodními podmínkami.
  6. Pokud Vaše přání a poptávka v naší nabídce není , je v naších silách o maximální vstřícnost Vašim představám.

Zrušení objednávky
Objednávku může zákazník zrušit 24 hodin před dodáním bez storna, pokud tak neučiní dodavatel si účtuje 100% storno poplatek z uhrazené finanční částky. 

Reklamace

Naše firma nezodpovídá za zdržení či zrušení dodávky z důvodu Vámi nesprávně zadaných či dopředu neověřených údajů jako je adresa příjemce, telefon příjemce a pod.
Reklamace přijímáme nejpozději do 3 dnů ode dne doručení. Vyhrazujeme si právo na vyřízení reklamace po dobu 24 hodin po oznámení. 

Ochrana osobních údajů

Garantujeme, že v souladu se zák.č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, jsou Vámi zadané informace diskrétní a nebudou poskytovány třetím osobám. Všechny právní vztahy mezi dodavatelem a objednavatelem  se řídí právními předpisy ČR.

Kontakt

ZAHRADNICKÉ CENTRUM -  LARIX®LUSATIA 
Vladimír Šebestík , Česká 817/27, 696 18 Lužice
IČO 10580972   CZ6009090758
Banka KB Hodonín 35440-671/0100

mobil.606 / 330 103, 728 / 770 516,  tel. / fax. 518 / 357 387
www.larix-lusatia.cz  , e-mail : larix.sebastian@centrum.cz